Conferința Internațională "Inovație și Calitate în Sectorul Public"

Inovaţia reprezintă una dintre modalităţile de a identifica noi metode de obţinere a unor rezultate de calitate.
În furnizarea unui serviciu public este nevoie de calitate - caracteristică ce poate fi atinsă prin performanţă, competenţă, chibzuinţă în utilizarea banului public.

În acest context, ne bucurăm că putem îmbina cele două concepte pentru a descoperi şi disemina cele mai bune practici din administraţia publică.

Astfel, prin conferinţa internaţională Inovaţie şi calitate în sectorul public, ea însăşi un concept inovator pentru administraţia românească, ne propunem atât să facem cunoscute exemplele de succes, bunele practici implementate în administraţia publică românească şi europeană, cât şi să premiem aceste iniţiative pentru a impulsiona performanţa în sistemul public.

Ne mândrim că iniţiativa noastră este în fiecare an aşteptată atât de cei care îşi înscriu proiectele de succes în Competiţia celor mai bune practici în administraţia publică din România, cât şi de practicienii în domeniu din administraţia publică europeană.

Testimoniale